-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




tirsdag 1. februar 2011

- forandring fryder virkelig alt -

Det er kanskje slik med oss damer at vi elsker å fornye litt rundt oss, og jeg skal være den første her til og skrive at det gjør meg glad med fornying!!! Det fryder meg å få pynte og ommøblere litt i hverdagen min.

I dag ble jeg tatt med på kafe av venninner som gir meg god energi,så med en deilig kaffelatte innabords måtte vi bare innom BIG butikken i Mosjøen,før soffan kalte.
Der var det UTROLIG MYE NYTT!!! :-)
Så der bestemte jeg meg for at Nye puter i soffan vår er ikke å forakte i en kysse syk periode ..der rompa mi sitter mye...hehe.. se så skjønn dem ble i soffan vår...
Har en to seter også, den fikk en hvit pute for å ha i midten...det ble skikkelig fint!
De damene på Big er bare helt fantastiske med å hjelpe, Det liker jeg!!! Det absolutt verste som finns i verden når man skal bruke penger er selgere som ikke hjelper til...da vil ikke jeg legge igjen penger!

Det andre som ble handlet er ett skilt..til bad døren...satt det fast med gluedots på baksiden, så nå vet alle hvor badet vårt er. Å det er selvfølgelig hjerte på det .  Lovely !!


Før jul handlet mannen min ett bilde til meg. Det var ett nydelig bilde av en engle jente, med folde hender..det er bare helt nydelig! Her kommer det, å det er selvølgelig kjøpt på BIG i Mosjøen.

Ta dere en tur på Big butikken dere som bor her i nærheten, De har fått mye nytt, å etter hva jeg vet så har det akkurat vært messe sørpå denne helgen, så tenker det blir mere i butikken utover måndene som kommer.
En utrolig god og varm klem fra ho Bjørg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia Bjørg:) for en fin blogg du har her.Artig å følge litt med på hvordan du og dine har det.Så skriver du så fint:) God bedring med den der kyssesyka. God klem fra ho Gro i Tromsø=)

Unknown sa...

Jeg synes du er så flink! :)Koser meg med å lese bloggen din!
God klem til deg min venn <3