-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




tirsdag 8. februar 2011

....bare hjertet vet veien...

Det er hjertet som viser oss veien, veien vi alle skal følge.
Hjertet forteller oss hva som er det beste for meg og deg.

Når jeg giftet meg, 12.juli 2003, fikk jeg av min kjære forlover Sissel,
ett bilde som hun hadde malt selv.
 Det er rosa, med hjerte og det står den nydeligste skriften :
 Bare hjertet vet veien.
Det har fulgt meg siden, hjertet mitt viser meg veien.

For tiden står det på en hylle over sengen vår,
med bokstavene våre ved siden av, pluss stearinlys selfølgelig.

Ta vare på ditt hjerte, du har bare ett, det skal vare i mange år,
fylles med kjærlighet fra fjern og nær,
 å ikke minst banke for mange som fortjener det i ditt hjerte. 

Jeg vet min vei, men den veien har mange svinger og ikke minst kryss,
 om jeg er i tvil om retningen, må jeg stoppe opp å lytte til hjertet mitt.  

Ingen kommentarer: