-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




fredag 11. februar 2011

Den skjønneste bien

I dag sendte jeg den skjønneste Signe til karneval
i barnehagen, som en nydelig Bie.

Vi var på jentetur til byen mandag, å takk for snille Nille.
 Der fant Signe sitt antrekk til årets karneval , til kun 150,- .
 Det syns jeg er en helt grei pris for ett så skjønnt antrekk.
Kjole, armer, hårbøyle og svart parykk.
Vi sto opp til vanlig tid i dag, men vi måtte jobbe litt fortere
 på badet idag siden det var litt greier vi skulle få gjort. 
Å selv med litt dårlig tid må det speiles.
Så måtte vi forte oss å ordne hår og sminke.
Fletting måtte gjøres, slik at ikke
 hennes lyse hår syntes under det svarte, det var veldig viktig.
 (ifølge denne 4,5åringen min)

Så ble det sminke.
 Må vel innrømme at jeg ikke aner hvordan en bie ser ut i ansiktet,
men Signe mente hun måtte ha svart nese tipp,
også dro jeg bare noen gule og svarte striper rundt i ansiktet.
Dette ble en suksess for Signe, og selvfølgelig for oss voksne.
For hun ble jo så kul!

   
 
Ha en deilig helg alle sammen!
Det skal ihvertfall vi ha.

2 kommentarer:

Siv Anne sa...

Å så skjønn hun er og nydelig supersøt bie.

Ha en fortreffelig helg

Klem

Martilie sa...

Å for en supersøt liten bie :)
Morro..

Tenker du fikk en fornøyd liten frøken med hjem..

Klem fra tove