-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




søndag 6. februar 2011

strikk, kliper og hårting OVERALT

Jeg husker veldig godt fra jeg var liten. Vær gang jeg skulle ordnes på håret satte vi huset oppned med å finne strikk, kliper og børste for at jeg skulle bli i orden på håret.Det var aldri noe i nærheten. 
Det har jeg tenkt ikke skal skje i dette huset. Derfor har jeg i dag lagd system for kliper, strikk, armbånd, børster og mere småtterier.
Se så fint det ble!
 ( lurer på hvor lenge det ser slik ut )

 Strikk og kliper er forbruksting,det brukes hver dag. Det gjør vi med sokker å,men når sokketrollet i vaskemaskinen har vært på tåkt, er det alltid single som aldri blir par igjen.

  Det blir alltid single kliper i løpet av en uke, å jeg finner sjelden den andre igjen.
Slik ble det også i dag.


Det ble ganske mange faktisk. hmm, hva skal man gjøre med disse single da?
Jeg kaster dem selvfølgelig ikke, tar vare på dem alle!
Men det fylles opp med single ja.
Dessuten er det noe min mann alltid sier, strikk og kliper finner jeg overalt i huset.

Dette har jeg sjekket ut dag siden jeg har ryddet i sakene, så jeg tok kameraet med meg, for å finne strikk/kliper som er lost.
Liker ikke å innrømme det, men han har faktisk rett.

Stuebordet, på badevasken, i bokhylla og i yttergangen.
Det resulterte jo i to nye single og et klipe par ( juhu ).

Det ble veldig bra i skuffen, håper bare vi er flinke til å holde det fint!
Ha en deilig søndag .
klem fra ho Bjørg

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det er alltid greit med litt system på ting ja, men som du sier, hvor lenge varer det!? ;)
Koselig å besøke bloggen din! Håper det står bra til!
Takk også for koselig hilsen på bloggen min! :)

Klem fra Carina

Busy Body a la 1985 sa...

LIKER :)