-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




onsdag 23. februar 2011

i'm back

Endelig kom jeg på nett igjen.
Det ble noen dager off, siden nettet helt uten forvarsel plutselig forsvant.
 Men i'm back.
Uka har gått greit, fortsatt hjemme og sykemeldt.
Jeg må ta ting med ro, men jeg har fått lov å dra innom Friskhuset for å hente litt styrke.
Så idag hjalp Susanna Larsson meg med ett program tilpasset en kyssesyk Bjørg :-) thihi..
Det er veldig rolig program, egentlig litt basic, men jeg fikk streng beskjed fra legen om at jeg  ikke skulle på ett slanke program , men ett styrkende program.
(litt urovekkende vekt for tiden, 10kilo ekstra på meg siden desember...) 
men vektreduksjonen kommer vel med at jeg får røre på meg nå. 
Kun to stykker idag som syns det var hyggelig å se at Signe endelig skulle bli storesøster..haha.
Tror egentlig det var værst for dem når jeg sa at det ikke var tilfellet..hehe..

Mamsen er endelig operert, ny hofte på henne.
Så nå er det bare en plass på Rehaben i Mosjøen vi ønsker,
slik at hun får ei bra rehabelitering fremover!

Ikveld har Signe og jeg vært alene, det var såååå kos..veldig sjelden vi er alene på kvelden.
Vi måtte ta ett god kveld og god klem bilde av oss til dere!

Målet mitt før jeg tar natta er å skrive i God-boken min,
 der skriver jeg tre positive ord som beskriver ting jeg har gjort idag.
Den er god å ha for min positive tankegang, hjelper meg virkelig.
Dessuten er den så nydelig å se på.
Skaff deg en sånn en du å. Så blir du mere positiv du å !

Ha en deilig kveld og nyt VM fremover det skal jeg gjøre!
Mange muss muss fra ho Bjørg


1 kommentar:

Bodil E sa...

Hm en sånn positiv-bok var ikke dumt... Det må jeg også skaffe meg :-)Lykke til med treninga!