-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




torsdag 3. februar 2011

det ble virkelig hylle forskjell!


Sjekk så fint det ble med hvit hylle! At jeg ikke har gjort det før.
 Yngve mente det var bedre å kjøpe ei ny istedet for å handle inn maling for så å male den...jeg ble så veldig glad, da energien min bør brukes på andre ting enn maling. 
Yngve visste vel da at han måtte trå til om ikke jeg klarte, 
å han har nok disse dagene han,med ei kyssesyk kone.(bokstavelig talt..hihi) 
 Han er så snill og flink den mannen min.
Driver å bearbeider han på at vi må hvit male stuebordet vårt... har ett kirsebærfarget svært og tungt ett, som stjeler masse farge og lys i stua vår..Men d blir han ikke med på.. enda...
hmm..hvordan skal jeg klare å overtale han til å gå med på det?

Ha en deilig torsdags kveld folkens ,
 i morra skal jeg lære dere å lage Bjørgs Finnebiff, den er helt lovely!
That I  Promise!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Tusen takk for fine tilbakemeldinger på bloggen min;)) Det varmer!! Hylla di ble kjempefin, hvitt er bærre lækkert:)
Klem J.