-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




torsdag 7. juli 2011

ferien ble suksess for alle

Etter en måneds fravær er jeg nå tilbake her. Juhu!!!!
Det gikk i ett i juni måned, mye som skulle ordnes og gjennomføres før det ble ferie.
Så når den kom,dro vi på en flotters familie ferie til Tyrkiet!!!
I to deilige uker.
Alanya har vi vært i før, så vi visste hva vi reiste til, så det skuffet oss altså ikke! 
Tyrkere er utrolig flotte folk, gjestfrie og åpne.
Dessuten elsker de barn. 
Signe fikk all den oppmerksomheten ett barn bare kan drømme om ,
 de danset og fjolset rundt med henne.
Å det overalt, inne i butikker, restauranter og på hotellet vårt.

Dessuten er vi så heldige at vi blir kjent med så mange forskjellige folk, fra Norge, Sverige og Danmark, det er ekstra givende med ferien!

Ferien ble ekstra fantastisk for Signe, for hun lærte seg å svømme!!!
 Ja det er helt sant, Signe på 5år kan nå svømme! Om det var stort for henne, så var det enda større for oss foreldre...( jeg som ikke lærte det før jeg var 12år...)

Her ser dere Signe in action



Er hun ikke flink da?? hihi.


Det med å være på ferie, innebærer det ihvertfall for vår del litt shopping...shorts og t-sjorter,
bagger, vesker og lommebøker...kanskje noen par sko også litt makeup..
(det siste helst på taxfree'n)
Også litt hjemkomst gaver....den største glede man kan gi er å gjøre andre glad...å det klarte jeg..
Se så glad Mona ble...beste Mona venn!!



Så nå mine venner og følgere er jeg nå back in track, så nå er d bare å vente på mere!

muss muss Bjørg


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei søte Bjørg!
Så gøy at hun nå kan svømme!! Tar gjerne i mot tips så min 6-åring kan lære seg kunsten!
Fortsatt god sommer!
Klem fra Anne M

Siv Anne sa...

Så deilig at dere har hatt en flott ferie.
Ser Signe er kjempeflink, en god følelse når man vet at barna kan svømme.
Ser Mona ble glad for gaven sin ja :)

Liker veldig godt at du tar på deg å blogge om flyskrekk.
Har nå virkelig vurdert å få meg et flyskrekk kurs, gidder ikke dette "tullet" lengre