-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




fredag 27. mai 2011

På date med Randi Thorsen

For en liten stund siden var jeg så heldig
å bli invitert på ett "privat kurs" hos Randi Thorsen.

For de av dere som ikke vet hvem Randi Thorsen er, så er hun en kunstner.
Ett unikum av en kunstner som lager esker av papp og papir. 
Ikke bare esker men kurver og kort også.
Å alle blir rene kunstverkene!
Hun er så beskjeden den dama at hun har kaldt sin blogg for Randis lille blogg.
Men det skal jeg si dere at den bloggen er langt fra liten!
Den inneholder så mye vakkert for oss som elsker scrapping og kortlaging at det er en ren fryd å scrolle seg nedover sidene hennes.
 Det mest fantastiske er jo at hun deler oppskrifter på hvordan hun lager disse også, til og med hvor i verden vi kan få kjøpt alle bling-blingene og små stuffet hun bruker ilag med.
Så sjekk ut denne sida her . Å husk , du må ha god tid.

Mitt resultat av besøket hos Randi kommer her.
En flott eske laget til tante jenta mi, Helle, som sto som konfirmant forrige helg.




Oppskriften på esker finner du på denne side.
Der har Randi laga den som ett kort, utrolig vakkert!

Dessuten er jeg så heldig at over helga skal jeg på ny date med Randi,
og jeg lover at resultatet kommer her.

Ha en fortsatt flott dag skjønne følgere og venner.

Muss muss, fra ho Bjørg


Ingen kommentarer: