-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




onsdag 25. mai 2011

Helle sin dag

Det har vært veldig stille fra meg på en laaaang lang stund.
 Vi har hatt det litt hektisk i mai, med reiser og konfirmasjon.
Å det tar på med slikt, derfor kjære dere, har jeg nedprioritert bloggen min.'
But I'm back!

Vi har vært så heldige å få være i en fantasisk flott konfirmasjon i Hokksund.
Til min kjære tante jente Helle!
Det er utrolig hvor store disse jentene i familien blir, en ting er sikkert,tiden står altså ikke stille.
Selv om jeg føler meg ung enda, så er det litt skummelt å se hvor fort tiden faktisk går.

Jeg har vært så heldig å få tilbringe mange gode stunder med Helle, så det ville jeg vise med å
lage henne ett album fra da hun var baby til nå.

Det ble litt av en jobb, men så gøy det var.
 Mange mimretimer med scanning og fixing av bilder. 
Her er en kollasj jeg lagde, av bare Helle og meg.

Skjønne Helle som elsket å smøre meg inn med krem, sminke seg eller det å bli flettet og fixet på håret, å det liker hun heldigvis enda.

Nydelige Helle i en fantastisk fin Nordlands bunad.

Så til albumet, det ble lagd i påsken ,jeg var helt alene hjemme slik at alt kunne ligge utover i huset.
Det ble bra, å trur nok Helle ble fornøyd. Overrasket ble hun ihvertfall.
Her ser dere framsiden, innmaten og baksiden.





Dette albumet var bare fra meg.
 Men familien min ga henne gave og kort, å det kortet skal dere få se snart....
det blei så fint..

Ha en flott onsdag så lenge,
muss muss fra ho Bjørg




(Helle har gitt meg lov å skrive dette innlegget.)

2 kommentarer:

Christina Mari sa...

Tusen takk for koselig kommentar. Det varme!
Nydelig album du har laget. Skulle ønske jeg var like flink med slike ting.. Men kanskje jeg bare skulle prøvd.
Ha en nydelig dag!
Klem Christinna

Torill sa...

Så utrolig koselig med slike album!! Så flink du har vært!! KNALL! Tenker hun ble glad;0)

og du - tusen usen takk for utrolig hyggelig kommentar i bloggen min, kjære du! Jeg kosa meg fælt med den veska kan du tro! Skal ta den med til Mosjøen til høsten, så får du se den IRL;0)
Ha en strålende fin dag!!

klems