-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




tirsdag 1. mars 2011

nytt stæsj i huset

Med en Man.utd kamp på tv'n var det bare å finne frem bloggen min :-) thihi..

Har lenge vært ute etter en hvit boks til Te'en min, alle de jeg har
funnet på min vei har enten vært grå, svart eller trehvit. Men så, den som leter den finner,
på BIG i Sandnessjøen der sto den. (med navnet mitt på..) Var bare å ta den med.
Dessuten så var det noe anna der, en kokebok støtte,
men jeg skal bruke den til andre ting som dere ser..
Min mann var å med på den butikken, han fant ett tinnskrin,
  det ble Valentiner gaven vår det skrinet .

Har laget en kollasje av stæsjet vårt, her er det.


Problemet, om jeg skal si det er ett problem,
så må det være at i den Te boksen blir det jo te i mange forskjellige farger.
 Så tror kanskje jeg må finne på noe lurt for å skjule de fargene under glasset.

I morra drar jeg og papsen til Kabelvåg, på en to dagers tur.
 Mamsen er heldigvis kommet seg på Rehab'n i Mosjøen,
 så nå skal det kun en vei med ho, å det er oppover!
Ellers ha en deilig tirsdagskveld og natt.
 Det skal jeg ha i stormen som herjer uttafør vinduet mitt.
Muss Muss , ho Bjørg

Ingen kommentarer: