-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




fredag 11. mars 2011

Det er viktig å lære nye ting...

Det kan være en utfordring å lære barn nye ting. Men heldigvis er jo små barn veldig lysten på å lære, så da blir det man kanskje trodde skulle bli styr, veldig kos og hyggelig.
 Å noe man husker man har gjort. 
Her ser dere bilde av Signe som lærte seg å "strikke" . Vi fikk tipset fra Panduro katalogen, å bestilte saker derfra. Dette var skikkelig gøy syntest vi begge.





 Signe strikket en genser til hamstret Eddi, mens jeg trodde jeg strikket en hals til meg selv, men syns det var knot å felle av, så jeg fikk den ikke over hodet.  Men har du noen ideer for å gjøre det enklere og løsere mottas det med takk.

Nå er det fredag og Helg. Kan se tilbake på ei uke som har vært i bølgedaler, men det må jeg vel bare regne med. Fått 3 dager på Friskhuset, å det må jeg si bra!!!
For mange er det vinterferie denne uka som kommer, håper folk får ei deilig og solrik uke!
God helge klem fra ho Bjørg .

vi må ha en fredags vits åsså : 
Hun til sin mann: Kan du fikse lekkasjen på badet? Hvem tror du jeg er, plumbo-kongen? Hullet i taket? Tror du jeg er Byggmester-Bob? Batteriet i bilen? Tror du jeg er Martin Schanke? sa han irritert og gikk.
Da han kom hjem var tingene ordnet.
Hvem har gjort dette?spurte mannen, Nabon, svarte kona.
Jasså, og hva skulle han ha for jobben? sa mannen. Enten en kake eller sex. svarte kona
 - Javel, og hva bakte du?
HVEM TROR DU JEG ER, INGRID ESPELID ELLER??

1 kommentar:

Busy Body a la 1985 sa...

Likte vitsen storveis - har det faktisk sånn her i huset - kjente meg så igjen ;) Ikke er jeg flink å bake jeg heller..Men jeg får tingene gjort <-: