-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




tirsdag 18. januar 2011

jobben min og meg

Dette er meg på jobb. Flyvertinne i Widerøe. Med en fantastisk utsikt fra vinduet, er jeg kanskje den heldige du møter på i flytrappa når du skal ut å fly med Widerøe neste gang.
Vi frakter mange passasjerer, hit og dit, hver dag, hele året.
Fine , friske, syke, artige, noen litt mindre artige, fanger, asylsøkere, gravide, store , små,  damer , menn, gutter , jenter, babyer, hunder, all slags dyr, frakt, post, turister,  kjendiser, kongelige, åsså videre. 


Dagen min blir fylt av mange historier fra passasjerene våre. Noen er redde, andre en syke, noen er glade og noen er bare utrolig glad i å prate. Da tar jeg meg litt ekstra av dem som trenger det.
Men dere, sjekk den utsikten! Det er jo helt utrolig flott syn! Ikke alle dager er like flotte som på disse bildene. Noen dager er det ett helsikes vær, med vind, snø og masse tåke. Da er det godt å tenke på disse nydelige bildene.   
En ting er sikkert, jeg er veldig glad i jobben min, gleder meg til en ny dag i den grønne uniformen med supre kollegaer som jeg har med meg og som vi møter rundt omkring i Norges Rike.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Heia!

Flott side du har laget, men jeg finner ikke poke-knappen...har du glemt den?

Keep on skravling...

Klem fra Knut

Siv Anne sa...

Artig å følge med på bloggingen din.
Kjekt å lese at du er så glad i jobbe din, som du vet jeg ikke skjønner du kan ha glede av ;)
Men, noe må det jo være med den og det må jeg vel finne ut av en gang.

Klem

Bjørgs-skravleri sa...

Ja Knut du kan så si...Poke knappen blir du ALDRI å få se her...hehe..men skravlingsen den finner du her! :-)

Siv Anne, vi skal nok finne ut det en dag...glede me te du å e skal flyg ilag ! d blir fine greier det!

koselig at dere følger med på det jeg gjør!
klem Bjørg

Anonym sa...

Flink du...

Dag

Torill sa...

Håper du skal være min vertinne på en Viderøe-tur!
gle mæ te april!!

Anonym sa...

Hei Bjørg!
Koselig blogg du har! :)
Så i et innlegg lengre ned at du var på utkikk etter ei tallerkenhylle. Jeg har sett ei lignende i en nettbutikk som heter Lune hjem www.lunehjem.no

Hilsen fra Mette :)

Bjørgs-skravleri sa...

SÅ fint at dere er inne å sjekker på bloggissen min :-)

Takk for tips Mette skal sjekke lunehjem..den er på ønskelista mi..hehe..

ha en deilig onsdagskveld :-)

Tonje sa...

Hei Bjørg ;)
Koselig at du sendte mæ adressen, sånn at æ kan følge med ka du gjør ;) Savne jo at du e innom Narvik, det syns æ du skal gjøre oftere...
Men imellomtida så kan æ jo sjekke innom her ;)

Ha det fint snuppa, så håpe æ at vi snakkes snart :)