-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




torsdag 13. januar 2011

dette er en av favorittene inne i huset mitt...en ramme der jeg selv kan bestemme hva som skal være inni av saker og ting..ser på bilde at dere ikke får se Sonja Hennie skikkelig, men hun er der.
Det var ett kort min mann fikk tak i på nettet en plass. Nydelig er det. 
skal vise frem flere ting og tang i hverdagen min, som (ja materalitisk sett) gjør at jeg koser meg i soffan som veldig kyssesyk :-)
Denne er forresten kjøpt i en av mine favoritt butikker. Langt mot nord, en vakker plass som heter Andenes, og som alle burde besøkt. Butikken heter Himmel og Hav. To nydelige damer som alltid har tid til meg!
 Di har også en flott nettbutikk. sjekk den ut : http://www.himmeloghav.no/

Ingen kommentarer: