-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




fredag 23. mars 2012

ho fant en liten 3'er i tre fire....

Dagen startet med at det kom en melding på telefonen til min mann kl 0630 i dag tidlig.
Der stod det:
Minner om timeavtale for Bjørg Hansen idag 23.03 kl. 0820. Mvh Mosjøen Tannklinikk.

Det er absolutt det værste som skjer meg, nemlig tannlegen...

Hater dette utrolig flotte nybyggede Tannklinikk huset..Hater det!!!
Men jeg kom meg nå opp av senga etter mye kjefing på denne stakkars mannen min, raskt inni dusjen , fikk tvunget i meg ei skive, for så å kvitte meg relativt raskt med den skiva, for så å bruke laaaaaaaaaaaaaang tid på tannpussen.
Vakke særlig høy i hatten når jeg i god tid ruslet inn disse dørene.

Det må jo sies at jeg ikke skulle til tannlegen....men kun til denne tannpleieren,
 men di er like ille i mine øyne.
 Di har nemlig denne herselige pirkeren begge to...and i hate that tooooo.
Se på den, den bare venter på å pirke å sette seg fast i ett svartens hull.
Så setter jeg meg da fint i stolen, å di som kjenner meg vet jo at jeg prater mye til vanlig,
men i dag er det ekstra mye prating,tullprating om alt og ingenting,
 så plutselig må denne skjønne pleieren si,at om hun skal få gjort noe bør jeg jo kanskje bare åpne munnen uten å si noe...

så her sitter jeg stille som en mus...og selvfølgelig holder pusten...

Hun pirker litt å selfølgelig måtte hun finne ett pitte lite hull...en liten 3'er i tre fire...
...ordentlig fagspråk, spør du meg!!
Så dommen er klar, må tebakers, en onsdag i april...så nå tenker e kun på den onsdagen i april...der e skal borre en liten tre'er...men bedøvelse Må e ha, uansett størrelse..

Er så lite glad i tannlegen, har fullstendig angst for den.
 Den angsten skal faktisk mamma ha æren for, men e har tilgitt ho den..hehe..
Angsten min kan sammelignes med flyskrekk,
 den sitter mellom ørene angsten min, og det gjør det på dem med flyskrekk å.

Dette krevde mye energi for meg idag,sliten og utpeiset dro jeg på kaia å handlet inn reker som unnskylding og overraskelse til mannen som måtte tåle unødvenig kjeft idag.
Fredag er reker i Mosjøen, å det er mange som var på kaia idag. Se så fint det var.




Ha en deilig fredag folkens og nyt Helga!!!
E grue meg te en onsdag i april e....veit bare ikke helt kossen onsdag.
Men først reker og freddan...thihi...

Muss Muss fra ho Bjørg

1 kommentar:

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Fredag i Mosjøen = "Lykken" og ræker, ja!

Mæn, dæ vart ikkje på me i dag. E va før træg! Mæn, dæ kjæm alltids ein ny fredag. ;)

Goooo hælg, Bjørg!
:)