-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




mandag 1. august 2011

...kysse en frosk...blir jeg frosk da?

Vi havnet på en deilig blåbær tur i går vi.
Hele familien tok bærplukkerne med oss å dro avsted.
Det var mye bær, utrolig mye bær. Så det ble noen liter med bær på oss.
Det som er kjedelig med bærplukking, er renskinga..den tar tid den.
Men så blir premien etterpå så god.
Nyrørt blåbær syltetøy på brødskiva. Nyyyyyydelig!!



Det var ett flott vær i går, med fint lys, så det ble noen fine blåbær bilder.
Jeg skal absolutt ikke skryte av at jeg er god til å plukke bær.
 Heldigvis at jeg er gift med en som er det..hihi..
Men å være selskaps dame på tur, med kamera, det er jeg god til :-) hihi..
Med swix baggen på magen med kamera inni og ( kun for fotografen) bærplukkeren i handa, poserer vi to tuppsene :-)

Ellers så må jeg si at frosker er noen ekle dyr! skikkelig ekle.
Slimete og froskete...rett og slett, de gir meg krips på ryggen.
(kan ikke beskrive hva krips er, men ekkelt er d...)

Men på tur så kommer selvfølgelig frosken frem!!!
En diger svær frosk, som ALLE BARE MÅ se.
Yngve mannen min tok tak i den og Signe ropte at hun måtte få holde den.
Jeg fiklet frem kameraet, tenkte ta bilde i blinde da jeg ikke klarer å se på den..
(sorry folkens,men jeg høres sikkert blond ut, er forsåvidt det åsså, men frosker dere...iæk...)
Så det gjorde jeg, ble ett "fint" bilde av småjentehender og frosken.


Det som skjedde etter nøyaktig to bilde knips er at denne frosken hopper ut av hendene til Signe å mot meg...trur dere jeg sank oppi støvlene mine eller??
 fysj og føy..jeg er skikkelig pingle på disse froskene ja.

Signe lurte på om hvis hun kysser frosken, om hun blir frosk da?
For i prinsessen og frosken filmen, da blir jenta som ikke er prinsesse frosk når hun kysser den...

Heldigvis at hun ikke spurte mens hun holdt den....

Muss muss alle sammen, ha en deilig mandags kveld .




1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, vennen! Jeg lurer på om det er ei padde Signe holder i hånda, ikke en frosk.... Litt vanskelig å bedømme ut fra bare bildet. Og padder kysser man bare ikke. :) Gleder meg til å bli invitert på blåbærmuffins.... Klem