-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




fredag 29. april 2011

pakke,pip home og prinsebryllup på en fredag

Igår fikk jeg en etterlengtet pakke fra nettbutikken Himmel og Hav . 
Der var det så mye fint.

Himmel og Hav er en butikk på vakre Andenes,
der står to skjønne damer til din og min disposisjon.
Kunnskapsrike damer som hjelper til med alt fra strikkeoppskrifter til
kaffebrygging og lekre interiørtips. En godis på disken står heller aldri langt unna. 
 De har også en flott nettbutikk som er utrolig enkel å handle på,
det går veldig kjapt å få det man handler.
Så til å bo i Mosjøen, 60 mil og 8,5 tima unna Andenes,er nettbutikk supert!!!

 Jeg er blitt litt forelska i ett nydelig design fra Nederland,
det heter PIP home.
Deilige, delikate farger og mønster som gjør deg glad og som kan matches ilag.

I pakken kom det kopper og litt forskjellige ting,sjekk disse skjønne koppene.
Det skal bli en sann glede å servere kaffe eller te i disse.


                                 


  En flott fløtemugge til sommerens smakfulle jordbær må man også ha...


Sist men ikke minst, skåler, de er ett must i mitt hus.
 Søte, delikate skåler klarer jeg bare ikke gå fra altså.
 Men disse to er bare helt lovely, sjekk mønstret som går inni og over kanten .

Ikke like , men fargene blander seg så fint ilag.  


Så etter å ha sett, grått og ledd i det vakre bryllupet til prins William og Kate,
 skal jeg nå ordne til reker, avokado, sitron, loff og litt majones.
For så å nyte en avslappende fredagskveld, med en god kopp te i rosa koppen.

Lots of love to all my friends, Bjørg   

2 kommentarer:

Siv Anne sa...

Så mye flott du har fått, blir nok ekstra god den teen

Ha en flott fredagskveld <3

Busy Body a la 1985 sa...

Jeg har fått min første PIP skål og krus i grå :) ønsker meg nye mer !!!!