-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




onsdag 30. mars 2011

innlegg i VG faktisk...

Tenk at det skulle gå 5hele dager før jeg oppdaget at jeg hadde hatt ett innlegg i VG.

Jeg skrev ett innlegg ang foreldre permisjonen,
som jeg har lagt ut på bloggen min for en stund tilbake siden.
Fikk noen henvendelser fra noen kollegaer
som oppfordret meg til å sette det inn i en avis,
 så jeg sendte det til VG å nå har det altså vært på trykk.
Så artig da, mitt førsteVG innlegg! juhu!!
Måtte ta bilde av innlegget..hehe..
Ellers så nytes onsdagskvelden i soffan med en utrolig god musikk rundt ørene mine.
Ha en super kveld kjære folk!


2 kommentarer:

Martilie sa...

Grattis som frilanse-journalist :)
Så morro å se eget innlegg på trykk - og så i VG da...

Ha en super helg!

Klem fra Tove

Hege sa...

Vi gleder oss veldig til Mosjøbanden kommer!!! Dette blir vårens happening!!!

Lykke til med pakkinga i ny-kofferten!
- jeg har pakka flere ganger allerede, blir liksom aldri helt enig med meg selv om hva jeg skal ha med, kommer plutselig på noe mer jeg MÅ huske...

goklem til deg!