-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




fredag 23. september 2011

Tiendebytte, Scrappening og mye kos !

Det er det helga i Mosjøen skal bestå av.
 En utrolig deilig helg der jeg kun skal kose meg.
Er du så heldig at du er her i helga er det mye flott å få med seg.
Byen består i tilbud både i dag og morra, ta turen å nyt byen.
 Her kan du klikke deg inn å se på programmet.

Var selv en tur rundt i butikkene å såg, da plutselig en mann stoppet meg.
"Det her Bjørg, det kan du skriv om på bloggen din!"
"E vi verkelig blitt så lat?"

Sjekk selv:


Syns nå egentlig at dette bare er noe tull å bruke penger på,
men det har jeg sagt om mye annet jeg faktisk har puttet i skapene mine så jeg vet nå ikke helt....men enn så lenge får jeg til å vispe selv.

Det som å var litt gøy var at det var en mann som tipset meg om å skrive om dette på bloggen min...thihi...

Ha en strålende helg alle mann alle!

Å ikke glem å stikke innom på gymnaset i helga å se på hvor kreative alle di 60 damene der skal være! Sjekk ut Scrappeningen!

Muss muss Bjørg



1 kommentar:

Elin Beate sa...

God helg Bjørg :) Kos d i byen midt i Norge...lenge sia e va der no. Hils kjentfolk.