-en blogg om hverdagslige ting som opptar en kone, mamma, kjæreste,datter, søster, kollega og venninne-




lørdag 30. juli 2011

Nyrørte Multer er lykke på ferske brød !


Det var en stolt multe plukker som kom hjem med litt multer til mamsen sin idag.
Signe og pappan dro på multetur, mens jeg ble hjemme.
Jeg hadde ønsket meg en dag uten noe spesielt fore, men når de var ute av huset ble det stille. 
Altfor stille, sånn stille at man blir rastlaus.
Så jeg satt da en svær brød deig og styrte litt på kjøkkenet i stedet for bare å sitte i ro. 
Godt å få gjort litt saker, selv om jeg skulle  bare slappe av.
6stykk brød ble det på oss, så i stedet for middag, 
lagde vi "koldtbord"til middag og kvelds.
 Se så godt det såg ut med brødskiva mi full av nyrørte multer.


Ha en deilig lørdagsnatt, i morra håper vi på mere bær.

Muss muss fra ho Bjørg

Ingen kommentarer: